четвъртък, 7 февруари 2013 г.

Хотели Мотели

Хотели Мотели


Юношеството е начало на сложен период, който има своя неповторима специфика.Тя се изразява в следното:

1.Специфични особености на физическото развитие.През този период се намаляват темповете на растеж на височина, в сравнение с Хотели Благоевград предходния период.Тук обаче, се наблюдава следната особеност:момчетата, които са изостанали в своето физическо развитие, в сравнение с момичетата, сега компенсират предходните с по-бавни темпове.Навлиза се (и за двата пола) в постпубертетен период на развитие.

2.Социална ситуация и развитие.през този период започва широко навлизане и усвояване на различни социални роли.Ученика се научава, сравнително добре да изпълнява, не само ролята на ученик, но и на син/дъщеря.Чрез разширяване на социалните роли се увеличава отговорността, чувството за самостоятелност, но у ученика все още се запазва, относително силната зависимост от възрастните.

Ученика често попада във войнствени ситуации. От една хотели благоевград страна възрастните изискват послушание, а от друга той вътрешно или външно се бунтува срещу подчинението.Това продължава да е условие за вътрешни конфликти.

Същевременно се наблюдава процес на увеличаване на психологическата зрелост на ученика, това се обуславя от факта, че ученика усвоява по-широк кръг от знания.Установява по-разнообразни контакти, участва в различни извънучилищни форми.

3.Умствено развитие.Тя също се отличава значимо:става по-широка и по-ефективна.Усвоени са основните мисловни операции(анализ, синтез, сравняване, обобщаване). Настъпва диференциация в умствените способности; у ученика са развити възможности за индуктивно и дедуктивно мислене; абстрактно-логическото мислене е в своята върховна форма и това неизбежно подтиква ученика към интелектуални игри(компютърни игри, различни състезания).През този период се наблюдава, утвърждаване на връзката между интелекта и творческите способности.Ю. започва да проявява интелектуална инициатива, стреми се да търси различни решения на един проблем. Задачата на учителя е да приучава ученика към интелектуална дисциплина; да го предпазва от импулсивно решаване на проблема.

В Г.У.В. се оформя индивидуален стил на умствена дейност(сам открива как трябва да протича учебната му дейност, за да има успех: с повторения; класификации; чрез схеми).

Няма коментари:

Публикуване на коментар